22 Ocak 2010 Cuma

Ay uyuzcadi oldum....

Ya gercekten bazen cogu seye uyuz oldugum oluyor. http://uyuzcadi.blogspot.com kizimizi hemen hergun takip ediyorum. İcimden geldigince bende yazayim diyorum uyuz olduklarimi, taklit gibi hissedecegimden yazamiyorum.

Ama artik resmen pes yani, cok bunaldim.
Kuafore gideyimde bebis plani yaparken bir an once icimde ne oldugunu bilmeden saclarimi boyatayim dedim. Annis ile kuaforlerimiz bir..
Ya annem bir taraftan, kuafor bir yandan,
Kuafore:Ay saclar aynı rapunzel
Annem: Ay beni de dinlemiyor
K: Yani kendini biraksa sacinda yapilacak cok sey var
Annem: Kestirse rahatlicak
En sonunda kanimi beynime sicratan replik
K: Ev hanimi moduna girdi artik.

Ya pes kardesim, yani resmen uyuz oldum yaww....
Ne o sac boyatalim, kendimi iyi hissedeyim, Istanbula kar mar gelmeden su sac olayini bitireyim amaci oldu bana iskence..

Yani Uyuzcadi, bugun anladim 100% uyuz olmak nedir, beyne etkisi nasildir, gazetenin 3.sayfasindaki haberler nasil olusur vs vs...


Cekilin sinirliyim... AAAAAAAAAA

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder